בוחרים את רופאי המשפחה והילדים שמגיעה להם תודה

עפר גדנקן No Comments on בוחרים את רופאי המשפחה והילדים שמגיעה להם תודה

גם השנה, מכבי במיזם "הרופא המסור של המדינה" לשנת תשפ"ב – תשפ"ג שעל ידי קרן דניאלי

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכירים רופא משפחה יוצא דופן? כזה שיודע לשלב אכפתיות, רגישות ואדיבות עם מקצועיות בלתי מתפשרת? קרן דניאלי בשיתוף מכבי, מזמינים אתכם לומר תודה לרופאי המשפחה והילדים שלכם ולבחור את הרופאים המסורים לשנת תשפ"ב – תשפ"ג.

פרס דניאלי מוענק זו השנה השביעית, בשיתוף עם משרד הבריאות, כדי להנציח את זכרה של דניאלי זוננפלד ע"ה. דניאלי הייתה בת שירות מצטיינת במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר לילדים, ונהרגה במרץ 2015 כשהיא רק בת 20, בתאונת דרכים בעת שחזרה ממשמרת במחלקה. דניאלי תכננה ללמוד רפואה, וכדי להנציח את זכרה ופועלה, החליטה משפחתה להקים את קרן דניאלי לרפואה עם לב, כשאביה הרב מוטי זוננפלד הי"ו מוביל את הקרן להעצמת הרפואה עם לב ונשמה. השנה הוחלט להתמקד בתחום רפואת המשפחה ורפואת הילדים, בכדי להעלות על נס את הרופאים המסורים ביותר בדגש על אדיבות, רגישות ומקצוענות ללא פשרות.

הענקת הפרס נועדה להעצים את המוטיבציה בקרב כלל הרופאים והאחיות לשלב מקצועיות עם נשמה ולהגביר את המודעות העצומה וחשיבותה של האהבה והאנושיות כחלק בלתי נפרד מטיפול רפואי מקצועי. פרויקט הפרס מהווה הזדמנות להעריך ולהוקיר את האנושיות והשותפות האמיתית של הצוות הרפואי, עם המטופלים ובני משפחתם. בראש הפרויקט עומדת ועדה מקצועית שחבריה המכובדים הם אישי ציבור שעולם העשייה והרפואה קרובים לליבם.

יד ביד, בשותפות עם בני משפחות החולים, נאספות מדי שנה המלצות חמות על רופאים, אחיות וחברים נוספים בצוות הרפואי, המצטיינים במסירות יוצאת דופן באחד מתחומי הרפואה, כשלאחר איסוף ההמלצות השנתי, יושבת הוועדה המקצועית לדון בהמלצות, ועל פיהן בוחרת במועמדים הראויים ביותר. הנבחרים מקבלים בטקס הוקרה מרגש ורב רושם בהשתתפות נשיא המדינה ובכיריה , תעודת הוקרה על פועלם ומענק כספי נכבד.

בשלב זה, אחוז המצביעים הגבוה ביותר מבין כל קופות החולים, וכן נתוני ההצבעות מהשנים שעברו, מוכיחים שרופאי מכבי הינם מקבלי אחוזי ההצבעות הגבוה ביותר, מה שמבטא בבירור את שביעות רצון החברים מהרופאים ונותני השירות במכבי. מה שעוד מבטיח את שביעות רצון החברים במכבי הוא שבמיזם של קרן דניאלי בשנה שעברה זכו בפרס רפואה עם לב רופאי מכבי – ד"ר טל אגמי מראשון לציון, ד"ר ג'ק שטרן מרמת השרון, ד"ר חנה אופיר מינצר מבני ברק וד"ר חנה לאה לוין מבית שמש.

מנהל דוברות ותקשורת למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר אמר: "אני שמח שגם השנה מכבי שירותי בריאות לוקחת חלק משמעותי בפרויקט של קרן דניאלי, יחד עם יו"ר ומייסד הקרן הרב מוטי זוננפלד הי"ו. למכבי מסורת אדוקה עם קרן דניאלי לעודד את הרפואה המקצועית ברופאי המשפחה והילדים. אני רואה בזה את העקרונות המלווים את מכבי להבטחת נתינת שירות במקצועיות עם לב ונשמה. ההיענות הגבוהה של חברי מכבי להשתתפות בתחרות ואחוזי ההצבעה הגבוהים מדי שנה, מוכיחים את החיבור ההדוק בין החברים לשירותי הרפואה. זו ההזדמנות להודות להרב מוטי זוננפלד הי"ו, יו"ר קרן דניאלי, על העצמת המודעות לנושא חשוב זה של מקצוענות עם לב ונשמה, במכבי ובשאר קופות החולים".



0 תגובות